Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wilk
Han Solo
Dołączył: 21 Paź 2006
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: się biorą dzieci?
|
Wysłany: Sob 10:52, 20 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
OGIEŃ
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pz
Luck Skywalker
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chorzów/rok IV /gr.II
|
Wysłany: Pon 10:51, 22 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Moja próba ze światłami photometrycznymi, ze wstępnie wymodelowanym otoczeniem (nie skończonym), licze na jakies rady przed finalnym renderem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Raziel
Administrator
Dołączył: 07 Wrz 2007
Posty: 779
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ruda Śl
|
Wysłany: Pon 12:20, 22 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Wg mnie słabo te żaróweczki świecą, ale może sie nie znam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pz
Luck Skywalker
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chorzów/rok IV /gr.II
|
Wysłany: Pon 12:34, 22 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
wydaje mi sie ze jest ich za dużo i dlatgeo można odniść takie wrażenie..ale nie wiem włąśnie po to to tu umieściłem zeby sie dowiedziec:D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Powelt
Elektronicky mordulec
Dołączył: 19 Paź 2006
Posty: 3146
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zabrze/Już po/gr. trzi
|
Wysłany: Pon 12:42, 22 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Za ciemno jest.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Raziel
Administrator
Dołączył: 07 Wrz 2007
Posty: 779
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ruda Śl
|
Wysłany: Pon 12:50, 22 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
swoją drogą... właśnie, po co komu w takim małym garażu tyle lamp xD ?
A Powelt powiedizał to o co mi chodziło tylko prościej chyba ;d
I taka uwaga/pytanie: jeśli on ma alufelgi i te z tyłu leżące to też alumki, to fajnie by było żeby odbijały światło, jakieś refleksy powinny być, nie wiem nawet czy nie dość wyraźne... no teraz to matowe są jakby
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Raziel dnia Pon 12:51, 22 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
kepicnawspak
padawan
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Stalowa Wola/Gliwice r1 gr4
|
Wysłany: Pon 12:54, 22 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
ja trochę ponarzekam jeśli mogę, chociaż sam bym takiego cudeńka nie zrobił. po pierwsze samochód, słabo oświetlony jest, przez to w ogóle mało go widać jeśli chodzi o detal, na przykład felgi, opona, tak na mój gust to tamte felgi z tyłu są lepsze:) albo mi się wydaje, albo w ogóle nic z wnętrza nie wymodelowałeś, gdyby miał zapalone światła to byłby bajer:) a jeśli chodzi o otoczenie, to nie podobają mi się beczki, mało poly mają i ta niby plama która z jednej się wylała, no i to że są wypukłe, nie czaję, metalowe wypukłe beczki? te lampy też tak dziwnie wiszą, jakby na linkach. bardziej realistycznie by było gdyby na podłodze był jakiś brud spod kół, żeby było widać, że ten samochód jakoś wjechał, no chyba, że został złożony w nim:) sorry za narzekania, wiem, że to tylko test:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pz
Luck Skywalker
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chorzów/rok IV /gr.II
|
Wysłany: Pon 13:08, 22 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
no w tej chwili to lampy wiszą w powietrzu ale docelowo mają byc wogle wymodelowane bo teraz to tylko box z dziurą imitujący lampe. co do otoczenia to w sumie nie wiele jest (narazie skupiałem sie na światłąch, ale i tak zdecydowanie za długo mi sie to renderowało - to tez musze jescze nad nimi popracowac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ebe
jedi master
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: rok III, gr. IV
|
Wysłany: Pon 13:08, 22 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
te krawędzie od światła są strasznie ostre, nienaturalne to troche
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pz
Luck Skywalker
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chorzów/rok IV /gr.II
|
Wysłany: Pon 13:14, 22 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
kurcze własnie wiem ale nie wiem jak to poprawic..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Powelt
Elektronicky mordulec
Dołączył: 19 Paź 2006
Posty: 3146
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zabrze/Już po/gr. trzi
|
Wysłany: Pon 13:37, 22 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Jeżeli efekt ma być naprawdę super, to powinieneś moim zdaniem wprowadzić dodatkowe światła - coś na zasadzie studia fotograficznego - tak jak byś to musiał w realu zrobić, żeby było cacy. Mnie przede wszystkim zastanawia, dla czego cała scena jest taka za przeproszeniem sraczkowata Rozumiem, że te światła poziome, to vray playny. Jeżeli tak to nie bój się je mocno podkręcać I jak dla mnie lepszego klimatu, zamiast tych kafelek dał by zwykły beton
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pz
Luck Skywalker
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chorzów/rok IV /gr.II
|
Wysłany: Pon 15:19, 22 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
wszystkie swiatła tutaj to photometric lights , z v-ray owskimi nie wiem jakos mi nie wychodzi w używaniu ich jako jakies lampy..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
barton
Luck Skywalker
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: PO
|
Wysłany: Pon 21:35, 22 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Piotr samochód zrobiłeś przepiękny ale cały render który tutaj nam prezentujesz leży.
Oteksturowanie jest jakieś dziwne, nie wiem czemu po bożemu nie wejdziesz na Vray materials i nie ściągniesz sobie tekstur i materiałów czy to otoczenia czy to samochodu, albo chociażby popatrzysz jakie mają parametry.
Druga sprawa to oświetlenie. Zainstaluj sobie coś takiego co się nazywa Vuze. Jest to program na javie przeczesujący wszystkie torrenty w sieci, gdzie evermotionów jest cała masa i zaopatrz się np w archinteriors vol. 13. Tam masz takie typy lamp i zobaczysz jak je porządnie zrobić.
Ode Mnie na temat tych świateł mogę ci powiedzieć ze jest to prosta kombinacja odpowiedniego użycia materiału który się nazywa Vray Light i Vray plane'a aby taki typ lampy wyglądał pro.
Wiem że stać Cię na dużo więcej
pozdrawiam
B
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez barton dnia Pon 21:37, 22 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
pz
Luck Skywalker
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chorzów/rok IV /gr.II
|
Wysłany: Wto 11:55, 23 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Vuze rulezz - dzięki już ściągam co potrzebne
duzo masz tych search template??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pz dnia Wto 11:56, 23 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
barton
Luck Skywalker
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: PO
|
Wysłany: Wto 15:11, 23 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
mininova, vuze, btjunkie, sumotorrent, torrentspy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|