Forum studentów Architektury - Politechnika Śląska Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Model Aaut - Audi A3 by PZ & inne
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum studentów Architektury - Politechnika Śląska Strona Główna -> WIP - Work In Progress
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DartSpawaczViader
Obi Wan
Obi Wan


Dołączył: 01 Paź 2007
Posty: 558
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość [rok1/5gr2]

PostWysłany: Pon 14:21, 05 Sty 2009    Temat postu:

Pytanie: kiedy to skończę? o.O Przeglądy, przeglądy, przeglądy i oddania...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pz
Luck Skywalker
Luck Skywalker


Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chorzów/rok IV /gr.II

PostWysłany: Pon 14:25, 05 Sty 2009    Temat postu:

znam ten ból... ja juz kilka auta pozaczynałem i skonczyć nie mogę żadnego, ale kiedys się przełamie:D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tharik
padawan
padawan


Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: rok 2 grupa 2 / Sosnowiec

PostWysłany: Pon 17:37, 05 Sty 2009    Temat postu:

czekam na zkonczenie pracy Marcinie... potem pokazesz mi co i jak sie robi be te tutki to mi siusiaka daja:(

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Powelt
Elektronicky mordulec
Elektronicky mordulec


Dołączył: 19 Paź 2006
Posty: 3146
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze/Już po/gr. trzi

PostWysłany: Pon 17:48, 05 Sty 2009    Temat postu:

to może jakieś warsztaty modelowania w ramach grawizji?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DartSpawaczViader
Obi Wan
Obi Wan


Dołączył: 01 Paź 2007
Posty: 558
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość [rok1/5gr2]

PostWysłany: Pon 18:06, 05 Sty 2009    Temat postu:

Warsztaty z renderingu! Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Powelt
Elektronicky mordulec
Elektronicky mordulec


Dołączył: 19 Paź 2006
Posty: 3146
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze/Już po/gr. trzi

PostWysłany: Pon 18:41, 05 Sty 2009    Temat postu:

rendering jest prosty, ale tęż możemy się tym zająć na grawizji;) gorzej z modelowaniem. z miła chęcią nauczył bym się np rhino - ponoć świetny do modelowania (tutaj ukłony do Andrew, który za granicą się tego naumiał Wink )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DartSpawaczViader
Obi Wan
Obi Wan


Dołączył: 01 Paź 2007
Posty: 558
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość [rok1/5gr2]

PostWysłany: Pon 18:58, 05 Sty 2009    Temat postu:

No niby proste, ale odpowiednie ustawienia światła i kamer, zwłaszcza przy założeniu efektywnego wykorzystania możliwości v-ray'a to dla mnie wciąż czarna magia.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez DartSpawaczViader dnia Pon 19:00, 05 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pz
Luck Skywalker
Luck Skywalker


Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chorzów/rok IV /gr.II

PostWysłany: Pon 19:16, 05 Sty 2009    Temat postu:

no jak dla mnie to zupełnie odwrotnie modelowanie proste przynjamniej jeśli chodzi o polymodeling ale rendery, materiały, światła o teksturowaniu już nie wspomnę to inna historia...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Powelt
Elektronicky mordulec
Elektronicky mordulec


Dołączył: 19 Paź 2006
Posty: 3146
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze/Już po/gr. trzi

PostWysłany: Pon 19:37, 05 Sty 2009    Temat postu:

Jak widać co kto lubi, dla tego, może powrócimy do starych grawizyjnych zwyczajów wymiany doświadczeń, raz jakiś model wydziubiemy, potem go wyrenderujemy:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
laci
Administrator
Administrator


Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 560
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: GLV

PostWysłany: Pon 20:24, 05 Sty 2009    Temat postu:

na dobry efekt końcowy składa się: modelowanie, teksturowanie-materiałowanie i oświetlenie-renderowanie. każdy z tych czynników jest tak samo ważny. Oczywiście że da się pominąć któryś etap jeśli jeden jest na wysokim poziomie, ale do wysokiego poziomu potrzebne są wszystkie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pz
Luck Skywalker
Luck Skywalker


Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chorzów/rok IV /gr.II

PostWysłany: Pon 0:49, 12 Sty 2009    Temat postu:

Poszukiwań ciąg dalszy....
Jakiś czas temu chciałem zrobic scenkę do mojego modelu, ale potem zrezygnowałem jak mi się pc sypał z tego powodu. zamieszczam 2 rendery (chyba ich jescze nie wciepywałem tutaj) - z początków powstawania sceny której nie skoncze bo komp nie wydala pozatym średnio mi sie podba. trza by duzo popracowac nad nią. - ale za to poprawiłem materiały troche.





i jeszce render ze studia jakie se zrobiłem, podobnie nie skonczone



ciagle mam problem żeby zrobić realistyczne światła w sensie odblasków ( z bliska wyglądaja nawet sensownie - choc w rzeczywistosci są inne, ale z daleka to całkiem inna bajka)

i czas tez jest masakryczny...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Powelt
Elektronicky mordulec
Elektronicky mordulec


Dołączył: 19 Paź 2006
Posty: 3146
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze/Już po/gr. trzi

PostWysłany: Pon 2:49, 12 Sty 2009    Temat postu:

Faktycznie, jeszcze nad samym renderem trzeba by trochę popracować (ziarno i za ciemno), jednak już teraz prezentuje się ok - bardzo fajne otoczenie - szkoda, może uda Ci się to kiedyś dokończyćSmile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mac.iek
padawan
padawan


Dołączył: 01 Paź 2007
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pyskowice

PostWysłany: Pon 18:02, 12 Sty 2009    Temat postu:

hm, model mega, sam sie chcialbym w koncu nauczyc troche troche bardziej zaawansowanych technik, ale jedno mnie troche irytuje, miejsca laczenia poszczegolnych elementow. Na przyklad zderzak z blotnikiem, drzwi itp... takie ciemne, ziejace szczeliny sa troche wydaje mi sie nienaturalne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pz
Luck Skywalker
Luck Skywalker


Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chorzów/rok IV /gr.II

PostWysłany: Pon 20:22, 12 Sty 2009    Temat postu:

wiem wiem bo troche przeskalowałem te szczeliny - niechcący. przy odpowiednim oswietleniu to sie nie rzuca tak w oczy. Poprawiać mi się tego nie chce zbytnio. Mam natomiast pomysł na jeden dzień ferii. taki speed modeling jakiegos auta takze np (jeśli ktoś się bedzie chciał zmierzyc) zgadujemy sie np o 10 rano bierzemy te same materiały i modelujemy przez cały dzień jakis konkretny model (każdy swój) i np co 2 godziny umieszczamy postepy prac w jakims wipie. no a na koniec porównujemy efekty prac. Mam nadzieje że DartSpawaczWiader (swoja drogą fest nick) jest pewnym uczestnikiem. model jakiegos prostego auta, które będzie się dało wymodelować w jeden dzień... Ktoś chętny???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jasiek311
Obi Wan
Obi Wan


Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 581
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: już po

PostWysłany: Pon 21:50, 12 Sty 2009    Temat postu:

popracuj nad szklem moze. ..

no i ... na pewno Ci sie przyda pozniej do architektury ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum studentów Architektury - Politechnika Śląska Strona Główna -> WIP - Work In Progress Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 5 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Programosy.
Regulamin