Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DartSpawaczViader
Obi Wan
Dołączył: 01 Paź 2007
Posty: 558
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość [rok1/5gr2]
|
Wysłany: Pon 14:21, 05 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Pytanie: kiedy to skończę? o.O Przeglądy, przeglądy, przeglądy i oddania...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pz
Luck Skywalker
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chorzów/rok IV /gr.II
|
Wysłany: Pon 14:25, 05 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
znam ten ból... ja juz kilka auta pozaczynałem i skonczyć nie mogę żadnego, ale kiedys się przełamie:D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tharik
padawan
Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: rok 2 grupa 2 / Sosnowiec
|
Wysłany: Pon 17:37, 05 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
czekam na zkonczenie pracy Marcinie... potem pokazesz mi co i jak sie robi be te tutki to mi siusiaka daja:(
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Powelt
Elektronicky mordulec
Dołączył: 19 Paź 2006
Posty: 3146
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zabrze/Już po/gr. trzi
|
Wysłany: Pon 17:48, 05 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
to może jakieś warsztaty modelowania w ramach grawizji?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DartSpawaczViader
Obi Wan
Dołączył: 01 Paź 2007
Posty: 558
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość [rok1/5gr2]
|
Wysłany: Pon 18:06, 05 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Warsztaty z renderingu!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Powelt
Elektronicky mordulec
Dołączył: 19 Paź 2006
Posty: 3146
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zabrze/Już po/gr. trzi
|
Wysłany: Pon 18:41, 05 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
rendering jest prosty, ale tęż możemy się tym zająć na grawizji;) gorzej z modelowaniem. z miła chęcią nauczył bym się np rhino - ponoć świetny do modelowania (tutaj ukłony do Andrew, który za granicą się tego naumiał )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DartSpawaczViader
Obi Wan
Dołączył: 01 Paź 2007
Posty: 558
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość [rok1/5gr2]
|
Wysłany: Pon 18:58, 05 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
No niby proste, ale odpowiednie ustawienia światła i kamer, zwłaszcza przy założeniu efektywnego wykorzystania możliwości v-ray'a to dla mnie wciąż czarna magia.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DartSpawaczViader dnia Pon 19:00, 05 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
pz
Luck Skywalker
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chorzów/rok IV /gr.II
|
Wysłany: Pon 19:16, 05 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
no jak dla mnie to zupełnie odwrotnie modelowanie proste przynjamniej jeśli chodzi o polymodeling ale rendery, materiały, światła o teksturowaniu już nie wspomnę to inna historia...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Powelt
Elektronicky mordulec
Dołączył: 19 Paź 2006
Posty: 3146
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zabrze/Już po/gr. trzi
|
Wysłany: Pon 19:37, 05 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Jak widać co kto lubi, dla tego, może powrócimy do starych grawizyjnych zwyczajów wymiany doświadczeń, raz jakiś model wydziubiemy, potem go wyrenderujemy:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
laci
Administrator
Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 560
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: GLV
|
Wysłany: Pon 20:24, 05 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
na dobry efekt końcowy składa się: modelowanie, teksturowanie-materiałowanie i oświetlenie-renderowanie. każdy z tych czynników jest tak samo ważny. Oczywiście że da się pominąć któryś etap jeśli jeden jest na wysokim poziomie, ale do wysokiego poziomu potrzebne są wszystkie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pz
Luck Skywalker
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chorzów/rok IV /gr.II
|
Wysłany: Pon 0:49, 12 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Poszukiwań ciąg dalszy....
Jakiś czas temu chciałem zrobic scenkę do mojego modelu, ale potem zrezygnowałem jak mi się pc sypał z tego powodu. zamieszczam 2 rendery (chyba ich jescze nie wciepywałem tutaj) - z początków powstawania sceny której nie skoncze bo komp nie wydala pozatym średnio mi sie podba. trza by duzo popracowac nad nią. - ale za to poprawiłem materiały troche.
i jeszce render ze studia jakie se zrobiłem, podobnie nie skonczone
ciagle mam problem żeby zrobić realistyczne światła w sensie odblasków ( z bliska wyglądaja nawet sensownie - choc w rzeczywistosci są inne, ale z daleka to całkiem inna bajka)
i czas tez jest masakryczny...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Powelt
Elektronicky mordulec
Dołączył: 19 Paź 2006
Posty: 3146
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zabrze/Już po/gr. trzi
|
Wysłany: Pon 2:49, 12 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Faktycznie, jeszcze nad samym renderem trzeba by trochę popracować (ziarno i za ciemno), jednak już teraz prezentuje się ok - bardzo fajne otoczenie - szkoda, może uda Ci się to kiedyś dokończyć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mac.iek
padawan
Dołączył: 01 Paź 2007
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pyskowice
|
Wysłany: Pon 18:02, 12 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
hm, model mega, sam sie chcialbym w koncu nauczyc troche troche bardziej zaawansowanych technik, ale jedno mnie troche irytuje, miejsca laczenia poszczegolnych elementow. Na przyklad zderzak z blotnikiem, drzwi itp... takie ciemne, ziejace szczeliny sa troche wydaje mi sie nienaturalne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pz
Luck Skywalker
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chorzów/rok IV /gr.II
|
Wysłany: Pon 20:22, 12 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
wiem wiem bo troche przeskalowałem te szczeliny - niechcący. przy odpowiednim oswietleniu to sie nie rzuca tak w oczy. Poprawiać mi się tego nie chce zbytnio. Mam natomiast pomysł na jeden dzień ferii. taki speed modeling jakiegos auta takze np (jeśli ktoś się bedzie chciał zmierzyc) zgadujemy sie np o 10 rano bierzemy te same materiały i modelujemy przez cały dzień jakis konkretny model (każdy swój) i np co 2 godziny umieszczamy postepy prac w jakims wipie. no a na koniec porównujemy efekty prac. Mam nadzieje że DartSpawaczWiader (swoja drogą fest nick) jest pewnym uczestnikiem. model jakiegos prostego auta, które będzie się dało wymodelować w jeden dzień... Ktoś chętny???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jasiek311
Obi Wan
Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 581
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: już po
|
Wysłany: Pon 21:50, 12 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
popracuj nad szklem moze. ..
no i ... na pewno Ci sie przyda pozniej do architektury ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|