Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
majeranek
Hakuna Matata
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olesno
|
Wysłany: Pon 17:05, 17 Paź 2011 Temat postu: Moje pracki. |
|
|
Witam.
Będę wrzucał tutaj moje wszelakie prace 3d.
Na początek wizki pokoju dziennego na ergonomię. Byłaby również kuchnia i łazienka, ale niestety tylko ostatni projekt było można wykonać na kompie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wiem, że jest sporo niedociągnięć, ale niestety czas naglił, a trzeba było też wizki na projektowanie zrobić.
Pozdro ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
jasiek311
Obi Wan
Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 581
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: już po
|
Wysłany: Pon 17:28, 17 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Hej, sugeruję zmniejszać obrazki i uploadować na jakiś "forum friendly" serwer...
Na imgshack chyba BYŁA taka możliwość, polecam PHOTOBUCKET...
Odnośnie obrazków, z miniaturek widać, że niewiele używasz photoshopa (mam rację? )
pozdro
EDIT:
pozowlilem sobie nieco zmienic to i tamto w ps.
rady z mojej strony - przede wszystkim wylacz vinietowanie w fizycznej kamerze i zacznij moze od zwyklego swiatla - directa, jesli upierasz sie przy sloncu (vray SUN) to przede wszystkim podnies je (zeby jasniej swiecilo i bez zoltej poswiaty... wiecej niebieskiego envi w slocie vrayowym... hmmm ogolnie, to i tak spoko, no i prostuj zbiegi ...
troche "waskie " kadry ; )
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jasiek311 dnia Pon 17:42, 17 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
majeranek
Hakuna Matata
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olesno
|
Wysłany: Pon 18:12, 17 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Co do PS to masz absolutną rację, w ogóle go tu nie używałem (w zasadzie to nie wiem dlaczego..?).
Co do tego vinietowania, to za co ono odpowiada?
Kadry były tak zrobione ze względu na to, że na projekcie było jeszcze akwarium, którego niestety z braku czasu nie zdążyłem zrobić, przez co musiałem zawęzić kadr ;]
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jasiek311
Obi Wan
Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 581
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: już po
|
Wysłany: Pon 18:38, 17 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
jeśli masz viniete wlaczona, to oznacza to, ze na renderze powstanie "dymek" winieta wokol krawedzi. na potrzeby ps, mysle, ze niepotrzebne, bo dodatkowo wypala to obrazek na srodku kadru.
jakbys mial jakies pytania, to pisz. bo rozumiem, ze korzystasz z 3dsmaxa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Powelt
Elektronicky mordulec
Dołączył: 19 Paź 2006
Posty: 3146
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zabrze/Już po/gr. trzi
|
Wysłany: Pon 21:39, 17 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Jasiu, masz jakiegoś tutka do obrabiania wizek w szopie? Fajny efekt Ci wyszedł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jasiek311
Obi Wan
Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 581
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: już po
|
Wysłany: Pon 22:11, 17 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Pawle, większość robione przez różne tutki od CIebie . . . tu na forum wyslales kiedys tutka do everow... z tego, co pamietam... a tu nic specjalnego w ps nie zrobilem, mozna nawet w irfanview podobne efekty uzyskac... jesli to cos pomoze, to polecam COLOR CORRECTION ... tam, gdzie mozesz dopasowywac kolory wzgledem jasne midswiatlo i cienie...
pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
majeranek
Hakuna Matata
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olesno
|
Wysłany: Nie 14:58, 06 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Kolejne wypociny.
Model domu robiony na bazie tutoriala. Na szybko w photoshopie obrobione.
Pytanie takie mam. Wiecie może jak wymodelować ogrodzenie typu siatka. Niby znalazłem sposób, ale strasznie czasochłonny i tak się zastanawiam czy wy nie macie jakiegoś sposobu?
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Powelt
Elektronicky mordulec
Dołączył: 19 Paź 2006
Posty: 3146
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zabrze/Już po/gr. trzi
|
Wysłany: Nie 15:16, 06 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
No trochę nienaturalnie wyszło. Ściana zacieniona prawie nie różni się od ściany oświetlonej. Horyzont ze zdjęcia nie pokrywa się z tym z wizki co czyni całość nienaturalną. Okna odbijają jak lustra a odbicia w nich są jaśniejsze niż to co się w nich odbija - a to jest nie możliwe A co tam się w ogóle odbija w drzwiach? Bo moim zdaniem jest coś nie tak. Co do siatki - najprościej zrobić to texturą z opacity:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Przymiotniki i przysłówki z NIE zawsze piszę razem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Powelt dnia Pon 0:02, 07 Lis 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tymtyrymtytymm
Luck Skywalker
Dołączył: 14 Cze 2008
Posty: 334
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: J-bie
|
Wysłany: Nie 15:31, 06 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Siatkę zrobiłabym tak: płaska płaszczyzna ogrodzenia + materiał typu [link widoczny dla zalogowanych] + jakieś słupki czy coś. Nie chciałoby mi się bawić w modelowanie.
Fajny domek, efekt końcowy też fajny, mogę dostać namiar na tego tutoriala?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
majeranek
Hakuna Matata
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olesno
|
Wysłany: Pon 1:26, 07 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
wersja poprawiona
Link to tutka: [link widoczny dla zalogowanych]
Co do siatki to właśnie chodzi mi o to model, sposób z opacity znam. Z tym, że nie chodzi mi o taką "skręcaną", raczej prościej, rurki przenikające przez siebie.
PS: Co do ortografii to zawsze się staram pisać poprawnie, ale niestety pisowni NIE za cholerę nie mogę sobie do łba wbić ^^
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez majeranek dnia Pon 1:30, 07 Lis 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
karcias
jedi
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Pon 1:32, 07 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
w czym jest taka ładna trawa? bo zawsze mi to spędza sen z powiek pewnie powiecie, że w 3d maxie i znowu będę żałować, że przez wakacje go nie rozkminiłam:P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
majeranek
Hakuna Matata
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olesno
|
Wysłany: Pon 1:56, 07 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
w 3ds maxie Ale w sketchu da się bodajże zrobić taką samą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
karcias
jedi
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Wto 18:02, 08 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
no ale w archi i artlantisie już chyba niestety nie - będę musiała w końcu rozszerzyć działalność na 3dsa - no nie ma siły... czego się nie robi dla ładnego trawnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Powelt
Elektronicky mordulec
Dołączył: 19 Paź 2006
Posty: 3146
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zabrze/Już po/gr. trzi
|
Wysłany: Wto 18:10, 08 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Już się to lepiej prezentuje. Jednak ciągle mam zastrzeżenia co do horyzontu. Z prawej wyraźnie się nie zgadza. Cała scena jest krzywo podniesiona w stosunku do niego. Myślę, że jak by trawa z tyłu była w podobnym odcieniu jak ta przy budynku też całość zyskałaby na realności. Odbicia i ogólnie szkło prezentuje się o wiele lepiej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pieing
Han Solo
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: krk/glc
|
Wysłany: Wto 21:08, 08 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
po prawej ciągle horyzont źle;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|