Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pz
Luck Skywalker
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chorzów/rok IV /gr.II
|
Wysłany: Pon 17:56, 14 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
faktycznie ale teoretycznie to takie obrazki raczej są bez użyteczne przy projketach...
da sie to przeżucić do maxa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Powelt
Elektronicky mordulec
Dołączył: 19 Paź 2006
Posty: 3146
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zabrze/Już po/gr. trzi
|
Wysłany: Pon 18:00, 14 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Jak masz z jakies 1024 GB ramu moze sie da:P A te obrazki sa jak najbardziej przydatne do projektowania bo zrobisz sobie model w maxie, wrzucisz go do vue i masz piekny teren, wode, zeke, las, chmury, co sobie tam chcesz bez kombinowania z maxem i shopem, bez ustawiania GI bo jest automatycznie wlaczony i ustawiony i wogule:D zobacz sobi galerie tego programu a zmienisz zdanie. [link widoczny dla zalogowanych] . Na forum max3d duzo prac z nowego vue sie pojawilo i vue jest niekwestionowanym mistrzem krajobrazu i zieleni:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Powelt
Elektronicky mordulec
Dołączył: 19 Paź 2006
Posty: 3146
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zabrze/Już po/gr. trzi
|
Wysłany: Pon 18:48, 14 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
I jeszcze taki zarcik:D Chinczyki jada do pracy:P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pz
Luck Skywalker
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chorzów/rok IV /gr.II
|
Wysłany: Pon 19:08, 14 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
a no chyba ze w drugą strone bo myslałem o przeżuceniu krajobrazu do maxa ale skoro da sie w druga strone:) no to czekam na płytke:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pz
Luck Skywalker
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chorzów/rok IV /gr.II
|
Wysłany: Pon 19:10, 14 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
ogólnie w tej galerii widać ze wcale nie potrzebny mental cy vray.. bo tam sa fane te rednery (dużo do ustawiania)??
tak apropo to chińczycy jeżdzą raczej rowerami jescze:D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jasiek311
Obi Wan
Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 581
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: już po
|
Wysłany: Pon 20:55, 14 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
pisalem w shout boxie...
czy macie jakies info nt rozmazywania cieni w maxie?
juz gdzies tu na forum o to pytalem, ale nie kojarze nic i nie znalazlem tego w koncu... :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Powelt
Elektronicky mordulec
Dołączył: 19 Paź 2006
Posty: 3146
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zabrze/Już po/gr. trzi
|
Wysłany: Pon 21:00, 14 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Ustawianie rendera rprowadza sie do wybrania jedno z ok 100 wariantow oswietlenia (czy to zachod slonca, poludnie, noc, ladna czy brzydka pogoda) i ca;a scena jest juz gotowa do renderu:) zeby zrobic fajna wyspe trzeba poswiecic naprawde ok 5min:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jasiek311
Obi Wan
Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 581
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: już po
|
Wysłany: Pon 21:08, 14 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
a teraz na temat - to jak to jest, ze max przy takiej ilosci poly by sie wyspal, a vue jakos to ciagnie? czy Ty masz moze takiego kompa mocnego? (nie wydaje mi sie, ze masz renderfarme w domu:D )
i Pawel, spatrz jeszcze posta powyzej...odnosnie tego swiatla...
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Powelt
Elektronicky mordulec
Dołączył: 19 Paź 2006
Posty: 3146
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zabrze/Już po/gr. trzi
|
Wysłany: Pon 21:30, 14 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
co do swiatla - ja zabardzo nie wiem, ale moze Krzysiu bedzie widziec:) A vue radzi sobie z tym dzieki odpowiednim algorytma - z tego co czytalem, wyglada to tak, ze w viewporcie widzi sie wszystko jak w starodawnej grze komputerowej, czyli proste teksturki na krzyz. Potem komputer podmienia to na obiekty 3D z tym, ze nie liczy kazdego drzewka z osobna, tylko jeden rodzaj raz i potem tylko poprzez pare zmiennych obraca sobie je i wkleja razy 1000 np - w skrocie mowiac jezykiem laika:P Bajer polega na tym jeszcze, ze te programy potrafia dopasowac zroznicowanie terenu, zieleni i atmosfery do wysokosci terenu, dzieki temu tworzenie ekosystemu polega na zrobieniu terenu i nadaniu mu jak by "materialu" o nazwie ekosystem (wybieramy, czy ma byc to las, wyspa, pustynia, skaliste gory, wioski, miasta czy co tam jeszcze) i on automatycznie wszystko rozklada na tereni:) Mam artykul na temat generatorow ekosystemow w gazecie, jak by kogos to interesowalo moge pozyczyc;) Jak dlamnie sa to jedne z najbardziej zaawansowanych programow do 3d - sam fakt ze piratow z karaibow 2 robili pod vue swiadczy ze nie jest to program - ciekawostka:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pz
Luck Skywalker
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chorzów/rok IV /gr.II
|
Wysłany: Pon 22:15, 14 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
no cacy
a odnośnie tego światła to pytaj Pawlacka kiedys teo tez szukał i ponoć doszedł jak to zrobić..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Powelt
Elektronicky mordulec
Dołączył: 19 Paź 2006
Posty: 3146
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zabrze/Już po/gr. trzi
|
Wysłany: Pon 22:26, 14 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
jalbo napisz maila do luxa:P wogóle może by sobie wreszcie o nas przypomniał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Powelt
Elektronicky mordulec
Dołączył: 19 Paź 2006
Posty: 3146
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zabrze/Już po/gr. trzi
|
Wysłany: Wto 20:14, 21 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Taki wakacyjny test vue - "Wakacje z dużym fiatem" Czas renderu 2 godzinki:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lewis
jedi master
Dołączył: 20 Paź 2006
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:23, 21 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
yyy coś na zamieszczonym obrazku jest renderem ? niezle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
laci
Administrator
Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 560
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: GLV
|
Wysłany: Śro 0:30, 22 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
ale dostaniesz w pupcię...nieladnie tak dolowac innych..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rafalpp
R2-D2
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 1:27, 22 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
wow :O gratulacje !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|