Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jasiek311
Obi Wan
Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 581
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: już po
|
Wysłany: Czw 20:19, 02 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Yeasony calkiem fajniutko wyszly
modyfikator hair& fur ? :> czy modelowales to wszystko ? hehehe...
podziel sie jakims tutkiem z tego tematu, z checia sprobuje cos w tym temacie tez... a jak nie, to przynajmniej do dywanow sie ten modyfikator przyda
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Powelt
Elektronicky mordulec
Dołączył: 19 Paź 2006
Posty: 3146
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zabrze/Już po/gr. trzi
|
Wysłany: Czw 22:26, 02 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
No tylko hair & fur. Długo sie głowiłem czemu kudły nie reagują ze światełem i wyglądają skrajnie nieciekawie. I wczoraj mnie olśniło, że to jest proste. Wystarczy właczyć mr (do którego nie wiem czemu wszyscy są tak zrażeni) i wtedy nagle kudły zaczynają fajnie wyglądać. Jeszcze trzeba tylko w opcjach pogrzebać, znaleźć zakładke tools => render setings (powinno sie otworzyć enviroment & affects) => znaleźć hair & fur i przy hair zmienić na mr i powinno pinknie działać Co do dywanów jednak nie wiem czy jest to najlepsze rozwiązanie, bo to w cholere wydłuża render i dużopamięci zrzera. O ile przy modelowaniu kudłatej postaci jest to niezbędne, bo tu można mieć kontrole nad geometrią kłaków, o tyle przy dywanach polecam bardziej textury vrayowe z displaysem:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jasiek311
Obi Wan
Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 581
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: już po
|
Wysłany: Czw 22:49, 02 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
czy to oznacza, ze renderowales to w mentalu ?
myslalem, ze to vrej ...
oki, w sumie moze masz racje z tym dywanem...
ale i tak bede musial to sprobowac !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Powelt
Elektronicky mordulec
Dołączył: 19 Paź 2006
Posty: 3146
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zabrze/Już po/gr. trzi
|
Wysłany: Pią 1:06, 03 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
tak, to jest mr. Z tego co czytałem vray i mr są bardzo zblizone, z tym że v-ray bez zbędnego cyrkowania daje lepsze GI. Niestety nie potrafie zainstalować v-rava:( Ale będe musiał sie za to zabrać wreszcie:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Powelt
Elektronicky mordulec
Dołączył: 19 Paź 2006
Posty: 3146
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zabrze/Już po/gr. trzi
|
Wysłany: Nie 22:09, 05 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
A tu taki żart. W poszukiwaniach modelu człowieka przypomniało mi się, że na płytce z hitman'a 2 jest model:D Ciekawe jak wyjdzie we wnętrzu:D
I jeszcze jeden. Nie wiem jak dla Was, ale dla mnie ten Hitman to o wiele lepiej się wtapia niż jakieś ludziki z gazet powklejane w ps. Więc jak zobaczycie gdzieś na planszy hitmana to to bedzie moje dzieło
I jeszcze jedno, bo mi Ala wytkneła, że popsułem sielskość
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Powelt
Elektronicky mordulec
Dołączył: 19 Paź 2006
Posty: 3146
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zabrze/Już po/gr. trzi
|
Wysłany: Śro 4:00, 22 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
No to kolejna pracka, tym razem z seri info o kółku:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lewis
jedi master
Dołączył: 20 Paź 2006
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 16:23, 22 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Mialem okazje widzieć na wydziale , fajna pracka . Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Powelt
Elektronicky mordulec
Dołączył: 19 Paź 2006
Posty: 3146
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zabrze/Już po/gr. trzi
|
Wysłany: Śro 17:34, 22 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Ten motion blure może się fajnie przydać przy filmiku:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Powelt
Elektronicky mordulec
Dołączył: 19 Paź 2006
Posty: 3146
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zabrze/Już po/gr. trzi
|
Wysłany: Śro 1:15, 29 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Bawiłem sie w robienie krzaczków w maxie i powstała taka scnka przy okazji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Powelt
Elektronicky mordulec
Dołączył: 19 Paź 2006
Posty: 3146
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zabrze/Już po/gr. trzi
|
Wysłany: Sob 3:11, 09 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
No i skoro weekend nadszedł to pomyślałem że warto było by poprubować czegoś w maxie znowu i wyszła taka scenka - odrazu na tapetke przerobiłem:) Oceniajcie:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jasiek311
Obi Wan
Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 581
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: już po
|
Wysłany: Sob 8:14, 09 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
elementy zagiete kojarza mi sie z oswiecimiem... i ogrodzeniem tamtejszym... :/
czy tak bedzie wygladac przyszlosc? :>
tego nikt chyba nie wie... ale watpie.
ogolnie poprawne masz swiatlo i tylko ten blur troche w obrazku jest jak dla mnie irytujacy - nie wiem, po co?
moze lepszy bylby ostry obrazek, jak to sie zwykle robi? - no chyba, ze taki miales zamysl... to sie nie czepiam. pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lewis
jedi master
Dołączył: 20 Paź 2006
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 12:03, 09 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Czesc ! jasiek311 dziwne skojarzenie , to zupelnie inna skala ,i detal .Nie wiem , mi sie to w ogole z tym nie kojarzy. a przyszlosc i tak nie zapowiada sie ciekawie i wydaje mi sie ,ze cos w tym jest , mozliwe ,ze wszystko stanie sie bardzo wertykalne z powodu braku miejsca na ziemi .A blur jest fajny na tym obrazku , przez to nie do konca wiadomo co obrazek przedstawia , mi te elementy kojarza sie wlasnie z bardzo wysokimi budynkami , jakąs pozioma komunikacja na bardzo duzej wysokosci itd. Fajnie , pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wilk
Han Solo
Dołączył: 21 Paź 2006
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: się biorą dzieci?
|
Wysłany: Sob 14:33, 09 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
A co sie dzieje tam po prawej stronie na gorze?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Powelt
Elektronicky mordulec
Dołączył: 19 Paź 2006
Posty: 3146
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zabrze/Już po/gr. trzi
|
Wysłany: Sob 16:12, 09 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
tam sie nic nie dzieje, to textura tyko:P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jasiek311
Obi Wan
Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 581
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: już po
|
Wysłany: Pon 12:55, 23 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
no wlasnie, odnosnie hair&fur - ---> z czym to sie je?
mam problem, chce zrobic dywanik ale nie renderuje mi wlosow :/
nie wiem, dlaczego... Pawel, moze cos pomozesz?
albo wrzucisz szybkiego tutoriala na siec (ew. link jakis)
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|